Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Типологічний підхід у психології здібностей та обдарованості як альтернатива ситуаційно-диспозиційній антиномії

Музика О. Л. (2008) Типологічний підхід у психології здібностей та обдарованості як альтернатива ситуаційно-диспозиційній антиномії. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості: Збірник наукових праць /За ред. В.О.Моляко. Т. 12, №  4. С. 184–192.

Анотація

У статті обґрунтовується доцільність застосування типологічного підходу до аналізу розвитку творчо обдарованої особистості. За критерієм ціннісного ставлення до здібностей виокремлюються ситуаційно-адаптивний і особистісно-ціннісний типи особистості.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: ситуаційна і диспозиційна регуляція, здібності, творчість, обдарованість, природно-еволюційний тип
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: Користувачі 301 не знайдено.
Дата подачі: 10 Лип 2009 12:00
Оновлення: 14 Серп 2015 19:26
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2826
ДСТУ 8302:2015: Музика О. Л. Типологічний підхід у психології здібностей та обдарованості як альтернатива ситуаційно-диспозиційній антиномії. Актуальні проблеми психології: Проблеми психології творчості: Збірник наукових праць /За ред. В.О.Моляко. 2008. Т. 12, №  4. С. 184–192.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу