Шанскова Т. І., Мірошниченко О. А., Кушева Ж. І. (2017) Андрагогічні засади удосконалення навчальної мотивації майбутніх фахівців у процесі магістерської підготовки. Андрагогічний вісник. № 8. С. 90–98.
Preview
стаття_андр_Вiсник_17.pdf
Завантажити (309kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито необхідність застосування андрагогічної моделі у процесі професійної підготовки майбутніх магістрів; проаналізовано особливості формування навчальної мотивації студентів; висвітлено результати дослідження мотиваційної сфери магістрантів; виділено етапи формування навчальної мотивації та подано шляхи її удосконалення в освітньому процесі закладів вищої освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 05 Бер 2019 09:22 |
Оновлення: | 05 Бер 2019 09:22 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28524 |
ДСТУ 8302:2015: | Шанскова Т. І., Мірошниченко О. А., Кушева Ж. І. Андрагогічні засади удосконалення навчальної мотивації майбутніх фахівців у процесі магістерської підготовки. Андрагогічний вісник. 2017. № 8. С. 90–98. |