Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Андрагогічні засади удосконалення навчальної мотивації майбутніх фахівців у процесі магістерської підготовки

Шанскова Т. І., Мірошниченко О. А., Кушева Ж. І. (2017) Андрагогічні засади удосконалення навчальної мотивації майбутніх фахівців у процесі магістерської підготовки. Андрагогічний вісник. № 8. С. 90–98.

[thumbnail of стаття_андр_Вiсник_17.pdf]
Preview
Текст
стаття_андр_Вiсник_17.pdf

Завантажити (309kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито необхідність застосування андрагогічної моделі у процесі професійної підготовки майбутніх магістрів; проаналізовано особливості формування навчальної мотивації студентів; висвітлено результати дослідження мотиваційної сфери магістрантів; виділено етапи формування навчальної мотивації та подано шляхи її удосконалення в освітньому процесі закладів вищої освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 05 Бер 2019 09:22
Оновлення: 05 Бер 2019 09:22
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28524
ДСТУ 8302:2015: Шанскова Т. І., Мірошниченко О. А., Кушева Ж. І. Андрагогічні засади удосконалення навчальної мотивації майбутніх фахівців у процесі магістерської підготовки. Андрагогічний вісник. 2017. № 8. С. 90–98.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу