Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Концептуальні засади неперервної освіти в системі педагогічної підготовки майбутніх магістрів у контексті акмеологічного підходу

Дубасенюк О. А. (2017) Концептуальні засади неперервної освіти в системі педагогічної підготовки майбутніх магістрів у контексті акмеологічного підходу. Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки : наук. журнал / за заг. ред. Гладкової В.М.. № 2. С. 62–69. ISSN 2523-4897.

[thumbnail of стаття_Дубас.pdf]
Preview
Текст
стаття_Дубас.pdf

Завантажити (396kB) | Preview

Анотація

У статті розкриваються особливості засвоєння майбутніми педагогами концептуальних положень неперервної освіти при вивченні курсу андрагогіки з основами акмеології в умовах магістратури Студенти оволодівають категоріальним апаратом цієї сфери, а також усвідомлюють сутність безперервної освіти, котра розглядається як головний принцип її організації, як система, що охоплює всі рівні освіти від дошкільної до післявузівської. Важливим є акмеологічний підхід до педагогічної підготовки магістрантів, який полягає у виявленні природного потенціалу кожної людини та створенні умов для творчого продуктивного розвитку його інтересів, обдарувань. Магістранти засвоюють особливості та вимоги до навчання дорослих, серед них: самостійність, організація спільної роботи, індивідуалізація, системність, актуалізація результатів навчання, опора на досвід, свобода при виборі цілей, змісту, форм, методів навчання, розвиток освітніх потреб.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 03 Квіт 2019 18:28
Оновлення: 03 Квіт 2019 18:28
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28861
ДСТУ 8302:2015: Дубасенюк О. А. Концептуальні засади неперервної освіти в системі педагогічної підготовки майбутніх магістрів у контексті акмеологічного підходу. Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки : наук. журнал / за заг. ред. Гладкової В.М.. 2017. № 2. С. 62–69.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу