Дубасенюк О. А. (2017) Особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб.наук.пр. / [редкол. Л.Б. Лукьянова (голова) та ін. ]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України.. № 1(13). С. 30–40.
освiта_дорос_ел.pdf
Завантажити (265kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації в умовах євроінтеграційних процесів. Наведено результати дослідження процесу професійного й особистісного становлення майбутніх учителів протягом навчання у педагогічному виші. Виявлено певні тенденції такого процесу, який має гетерохронний характер, що простежується у ціле-мотиваційній, когнітивній, процесуально-діяльнісній та рефлексивній сферах . Усвідомленому входженню в педагогічну професію сприяє безперервний саморозвиток майбутніх педагогів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійне й особистісне становлення майбутнього педагога, суб’єкт професіоналізації, педагогічна майстерність,тенденції. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 10 Квіт 2019 06:02 |
Оновлення: | 10 Квіт 2019 06:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29082 |
ДСТУ 8302:2015: | Дубасенюк О. А. Особливості становлення майбутнього педагога як суб’єкта професіоналізації. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб.наук.пр. / [редкол. Л.Б. Лукьянова (голова) та ін. ]; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України.. 2017. № 1(13). С. 30–40. |