Дубасенюк О. А. (2016) Методи науково-педагогічного дослідження у загальній системі методологічного становлення молодих дослідників. Нові технології навчання: наук. метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. Т. 2, № 89. С. 21–26.
дубасенюк_методи_ел.pdf
Завантажити (380kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано актуальні проблеми методологічного становлення майбутніх магістрів в сучасних умовах. У цьому процесі визначено роль методології та методів науково-педагогічного дослідження, важливість трактування їх понять; позиції науковців щодо класифікацій методів, які підпорядковуються певним логічним правилам. Виявлено найбільш вживану класифікацію окреслених методів: теоретичні та емпіричні методи дослідження. Виділено та обґрунтовано принципи науково-педагогічного дослідження, серед них: принцип цілісного вивчення об’єкта/суб’єкта освіти, принцип постійного вивчення особистості, педагогічного явища; принцип урахування вікових особливостей, принцип вивчення особистості в діяльності і через діяльність, принцип відносної об'єктивності і правильності результатів дослідження. Доведено, що оволодіння молодими дослідниками науковими методами розвиває їх концептуальне педагогічне мислення; формує гнучкі дослідницькі вміння та навички самостійної аналітичної і пошукової діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 10 Квіт 2019 06:02 |
Оновлення: | 10 Квіт 2019 06:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29083 |
ДСТУ 8302:2015: | Дубасенюк О. А. Методи науково-педагогічного дослідження у загальній системі методологічного становлення молодих дослідників. Нові технології навчання: наук. метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. 2016. Т. 2, № 89. С. 21–26. |