Дубасенюк О. А. (2016) Актуальність дотримання здорового способу життя суб’єктами освітнього процесу. Дискурс здоров’я в освіті : філософія, педагогіка, антропологія, психологія: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. З міжнародною участю, присвяченої 120 річниці з дня народження Миколи Олександровича Бернштейна (16-17 вересня 2016 р., м. Вінниця) в 3-х томах. Т. 1. С. 146–148.
бернштейн.pdf
Завантажити (235kB) | Preview
Анотація
Аналізується професійно-педагогічний аспект здоров’я і
здорового способу життя, відображений в освітньо-кваліфікаційних
характеристиках майбутніх вчителів, де представлені різні напрями концепції здоров’я і здорового способу життя. Вказані напрями актуалізовані в сучасних умовах в зв’язку з базовим положенням про те, що тільки здорова і духовно розвинута особистість педагога здатна сформувати здорову особистість вихованця.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 10 Квіт 2019 06:02 |
Оновлення: | 10 Квіт 2019 06:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29084 |
ДСТУ 8302:2015: | Дубасенюк О. А. Актуальність дотримання здорового способу життя суб’єктами освітнього процесу. Дискурс здоров’я в освіті : філософія, педагогіка, антропологія, психологія: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. З міжнародною участю, присвяченої 120 річниці з дня народження Миколи Олександровича Бернштейна (16-17 вересня 2016 р., м. Вінниця) в 3-х томах. 2016. Т. 1. С. 146–148. |