Коновальчук І. І. (2016) Теоретичні й технологічні аспекти формування екологічної компетентності молодших школярів. Молодь і ринок. № 5. С. 20–24.
Preview
1 1.pdf
Завантажити (229kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито сутність екологічної компетентності молодших школярів як здатності
відповідно до своїх вікових можливостей ефективно вирішувати екологічні проблеми, з якими вони
зустрічаються у своєму повсякденному житті. Обґрунтовано необхідність екологізації змісту початкової
освіти. Охарактеризовано педагогічний потенціал особистісно орієнтованих, проектних та ігрових
технологій у набутті учнями суб’єктного досвіду екологічно доцільної поведінки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | компетентність, екологічна компетентність, суб’єктний досвід, особистісно орієнтовані технології, проектні технології, ігрові технології. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 12 Квіт 2019 06:09 |
Оновлення: | 12 Квіт 2019 06:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29126 |
ДСТУ 8302:2015: | Коновальчук І. І. Теоретичні й технологічні аспекти формування екологічної компетентності молодших школярів. Молодь і ринок. 2016. № 5. С. 20–24. |