Коновальчук І. І. (2015) Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти на засадах компетентнісного підходу: теоретичний аналіз. Науковий вісник Чернівецького університету.. С. 65–72.
Preview
1_3.PDF
Завантажити (328kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовані основні дефініції, які характеризують понятійно-термінологічну базу компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти. Конкретизовані вимоги до професійної компетентності сучасного майбутнього вихователя дітей дошкільного віку.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 12 Квіт 2019 06:10 |
Оновлення: | 12 Квіт 2019 06:17 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29129 |
ДСТУ 8302:2015: | Коновальчук І. І. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти на засадах компетентнісного підходу: теоретичний аналіз. Науковий вісник Чернівецького університету. 2015.. С. 65–72. |