Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Порівняльний аналіз моделей педагогічної освіти Великобританії та України

Вітвицька С. С. (2016) Порівняльний аналіз моделей педагогічної освіти Великобританії та України. ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ Науково-методичний збірник. № 86. С. 106–111.

[thumbnail of Проблеми освіти № 86 web-страницы-5,106-112-повернут.pdf]
Preview
Текст
Проблеми освіти № 86 web-страницы-5,106-112-повернут.pdf

Завантажити (493kB) | Preview

Анотація

У статті подано порівняльний аналіз моделей освіти України і
Англії; розкрито структуру педагогічної підготовки в Англії та Україні майбутніх
учителів; охарактеризовано зміст професійно-педагогічної підготовки в Україні
та Англії в системі вищої освіти; визначено пріоритетні напрями реформування
вищої педагогічної освіти в Україні і Англії в умовах євроінтеграційних процесів;
окреслено перспективи розвитку педагогічної освіти в Україні та Великобританії.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: модель освіти, система вищої освіти, зміст педагогічної освіти, форми та методи педагогічної підготовки учителів в Україні та Англії
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Кафедра екології та географії
Дата подачі: 12 Квіт 2019 13:20
Оновлення: 12 Квіт 2019 13:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29153
ДСТУ 8302:2015: Вітвицька С. С. Порівняльний аналіз моделей педагогічної освіти Великобританії та України. ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ Науково-методичний збірник. 2016. № 86. С. 106–111.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу