Вітвицька С. С. (2016) Порівняльний аналіз моделей педагогічної освіти Великобританії та України. ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ Науково-методичний збірник. № 86. С. 106–111.
Preview
Проблеми освіти № 86 web-страницы-5,106-112-повернут.pdf
Завантажити (493kB) | Preview
Анотація
У статті подано порівняльний аналіз моделей освіти України і
Англії; розкрито структуру педагогічної підготовки в Англії та Україні майбутніх
учителів; охарактеризовано зміст професійно-педагогічної підготовки в Україні
та Англії в системі вищої освіти; визначено пріоритетні напрями реформування
вищої педагогічної освіти в Україні і Англії в умовах євроінтеграційних процесів;
окреслено перспективи розвитку педагогічної освіти в Україні та Великобританії.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | модель освіти, система вищої освіти, зміст педагогічної освіти, форми та методи педагогічної підготовки учителів в Україні та Англії |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Кафедра екології та географії |
Дата подачі: | 12 Квіт 2019 13:20 |
Оновлення: | 12 Квіт 2019 13:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29153 |
ДСТУ 8302:2015: | Вітвицька С. С. Порівняльний аналіз моделей педагогічної освіти Великобританії та України. ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ Науково-методичний збірник. 2016. № 86. С. 106–111. |