Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Специфіка структури асоціативних полів рекламної лексики

Денисевич О. В. (2016) Специфіка структури асоціативних полів рекламної лексики. Психолінгвістика. № 20 (2). С. 30–39.

[thumbnail of Специф_ка структури асоц_ативних пол_в рекламної лексики _Денисевич О..pdf]
Preview
Текст
Специф_ка структури асоц_ативних пол_в рекламної лексики _Денисевич О..pdf

Завантажити (537kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Кароліна Сергіївна Василенко
Дата подачі: 23 Квіт 2019 12:59
Оновлення: 23 Квіт 2019 12:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29287
ДСТУ 8302:2015: Денисевич О. В. Специфіка структури асоціативних полів рекламної лексики. Психолінгвістика. 2016. № 20 (2). С. 30–39.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу