Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст

Дубасенюк О. А. (2014) Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст. Вісник Черкаського університету. № 30. С. 65–73. ISSN 2079-2573.

[thumbnail of Дубасенюк_ел_бiб-ка6.05.pdf]
Preview
Текст
Дубасенюк_ел_бiб-ка6.05.pdf

Завантажити (428kB) | Preview

Анотація

У статті аналізуються особливості професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога в акме-історичному контексті (XX-початок XXI ст.). Виявлено тенденції: структуризації, концептуалізації наукового знання, гуманізації, гуманітаризації, неперервності освіти і виховання, акмеологізації – інтеграції, орієнтації на вищі досягнення у професійній виховній сфері.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 06 Трав 2019 13:24
Оновлення: 06 Трав 2019 13:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29347
ДСТУ 8302:2015: Дубасенюк О. А. Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст. Вісник Черкаського університету. 2014. № 30. С. 65–73.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу