Дубасенюк О. А. (2014) Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст. Вісник Черкаського університету. № 30. С. 65–73. ISSN 2079-2573.
Preview
Дубасенюк_ел_бiб-ка6.05.pdf
Завантажити (428kB) | Preview
Анотація
У статті аналізуються особливості професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога в акме-історичному контексті (XX-початок XXI ст.). Виявлено тенденції: структуризації, концептуалізації наукового знання, гуманізації, гуманітаризації, неперервності освіти і виховання, акмеологізації – інтеграції, орієнтації на вищі досягнення у професійній виховній сфері.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 06 Трав 2019 13:24 |
Оновлення: | 06 Трав 2019 13:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29347 |
ДСТУ 8302:2015: | Дубасенюк О. А. Тенденції розвитку професіографічного підходу до вивчення виховної діяльності педагога: акме-історичний контекст. Вісник Черкаського університету. 2014. № 30. С. 65–73. |