Дубасенюк О. А. (2015) Базові поняття термінологічної системи компетентнісної проблематики професійної підготовки вчителя. Освіта для сучасності = Edukacja dla wspolczesnosci : зб. наук. пр. : у 2 т. /; редкол. : В.Г. Кремень (голова), В.П. Андрущенко, Н.Г. Ничкало, Ф. Шльосек (заст. голови) та ін.. Т. 1. С. 526–532.
Дубасен. Базові поняття 9.05.pdf
Завантажити (385kB) | Preview
Анотація
У статті аналізуються базові поняття терміносистеми компетентнісної проблематики. Виявляються особливості компетентнісного підходу, розглядається сутність та специфіка основних понять: «компетентність», «професійна компетентність», «компетенція», «готовність». Досліджувані поняття постають не тільки взаємнодоповнюючими категоріями, але й генетично орієнтованими, при цьому компетенція може розглядатися як особистісна база для формування і розвитку компетентності. Представлено результати діяльності Житомирської науково-педагогічної школи «Професійна педагогічні підготовка майбутніх учителів», дослідниками якої упродовж багатьох років здійснюється дослідження поняттєвого масиву дефініцій компетентнісного підходу, а також здыйснювався моніторинг рівня навчальних досягнень студентів та вивчення організації навчальної діяльності майбутніх учителів на основі впровадження компетентнісного підходу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 09 Трав 2019 19:12 |
Оновлення: | 09 Трав 2019 19:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29380 |
ДСТУ 8302:2015: | Дубасенюк О. А. Базові поняття термінологічної системи компетентнісної проблематики професійної підготовки вчителя. Освіта для сучасності = Edukacja dla wspolczesnosci : зб. наук. пр. : у 2 т. /; редкол. : В.Г. Кремень (голова), В.П. Андрущенко, Н.Г. Ничкало, Ф. Шльосек (заст. голови) та ін.. 2015. Т. 1. С. 526–532. |