Дубасенюк О. А. (1999) Дослідження факторної структури процесу оволодіння соціально-педагогічною майстерністю у виховній роботі із старшокласниками. Теоретичні та методичні засади соціально-педагогічної підготовки вчителя : зб. наук.-метод праць.. С. 112–115.
Дубасенюк_ст._фактор_12.05.19.pdf
Завантажити (343kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано результати дослідження факторної структури процесу оволодіння виховною майстерністю педагогами в роботі з учнівської молоддю. Виявлено, що категорія учнівської молоді представляє для дослідників великий науковий інтерес, оскільки відображає важливий соціальний феномен, обумовлений соціальною ситуацією їх розвитку. У результаті експерименту отримано цілісну інтегральну картину щодо особливостей виховної діяльності педагогів у роботі з учнівською молоддю залежно від рівня їх майстерності за допомогою методу факторного аналізу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 12 Трав 2019 09:29 |
Оновлення: | 12 Трав 2019 09:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29392 |
ДСТУ 8302:2015: | Дубасенюк О. А. Дослідження факторної структури процесу оволодіння соціально-педагогічною майстерністю у виховній роботі із старшокласниками. Теоретичні та методичні засади соціально-педагогічної підготовки вчителя : зб. наук.-метод праць. 1999.. С. 112–115. |