Дубасенюк О. А. (2013) Синергетичні засади виховної діяльності педагога. Творчість як спосіб пізнання дійсності: синергетична парадигма : матеріали Всеукр конф., 20 березня 2013 р... С. 18–26.
Preview
Дубасенюк_синергет_12.05.19.pdf
Завантажити (311kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються синергетичні засади виховної діяльності педагога загальноосвітніх закладів як педагогічної самоорганізованої системи та виявляються й аналізуються умови, за яких вона набуває стану рівноваги і високої результативності. Порівнюються результати виховної діяльності педагогів залежно від рівня продуктивності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 12 Трав 2019 09:29 |
Оновлення: | 12 Трав 2019 09:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29393 |
ДСТУ 8302:2015: | Дубасенюк О. А. Синергетичні засади виховної діяльності педагога. Творчість як спосіб пізнання дійсності: синергетична парадигма : матеріали Всеукр конф., 20 березня 2013 р.. 2013.. С. 18–26. |