Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Синергетичні засади виховної діяльності педагога

Дубасенюк О. А. (2013) Синергетичні засади виховної діяльності педагога. Творчість як спосіб пізнання дійсності: синергетична парадигма : матеріали Всеукр конф., 20 березня 2013 р... С. 18–26.

[thumbnail of Дубасенюк_синергет_12.05.19.pdf]
Preview
Текст
Дубасенюк_синергет_12.05.19.pdf

Завантажити (311kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються синергетичні засади виховної діяльності педагога загальноосвітніх закладів як педагогічної самоорганізованої системи та виявляються й аналізуються умови, за яких вона набуває стану рівноваги і високої результативності. Порівнюються результати виховної діяльності педагогів залежно від рівня продуктивності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 12 Трав 2019 09:29
Оновлення: 12 Трав 2019 09:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29393
ДСТУ 8302:2015: Дубасенюк О. А. Синергетичні засади виховної діяльності педагога. Творчість як спосіб пізнання дійсності: синергетична парадигма : матеріали Всеукр конф., 20 березня 2013 р.. 2013.. С. 18–26.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу