Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Методологічні проблеми педагогічної освіти

Дубасенюк О. А. (2012) Методологічні проблеми педагогічної освіти. Професійне становлення особистості: психолого-педагогічний науковий журнал. № 4. С. 27–35.

[thumbnail of Дубас_методол_проб12.05.19_.pdf]
Preview
Текст
Дубас_методол_проб12.05.19_.pdf

Завантажити (297kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються методологічні засади педагогічної освіти на основі сучасних наукових підходів, які відображають діалектику загального, особливого й одиничного та логіку професійної підготовки вчителя. До них віднесені наступні підходи: загально-методологічні; такі, які характеризують суб’єктів освіти та їх взаємодію; окреслюють загальне й особливе в педагогічній професії; розглядають процесуальні та ціннісно-смислові характеристики педагогічної діяльності; творчу, інноваційну спрямованість педагогічної освіти; виокремлюють результативні характеристики професійно-педагогічної підготовки вчителя.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 12 Трав 2019 18:57
Оновлення: 12 Трав 2019 18:57
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29395
ДСТУ 8302:2015: Дубасенюк О. А. Методологічні проблеми педагогічної освіти. Професійне становлення особистості: психолого-педагогічний науковий журнал. 2012. № 4. С. 27–35.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу