Дубасенюк О. А. (2012) Методологічні проблеми педагогічної освіти. Професійне становлення особистості: психолого-педагогічний науковий журнал. № 4. С. 27–35.
Дубас_методол_проб12.05.19_.pdf
Завантажити (297kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються методологічні засади педагогічної освіти на основі сучасних наукових підходів, які відображають діалектику загального, особливого й одиничного та логіку професійної підготовки вчителя. До них віднесені наступні підходи: загально-методологічні; такі, які характеризують суб’єктів освіти та їх взаємодію; окреслюють загальне й особливе в педагогічній професії; розглядають процесуальні та ціннісно-смислові характеристики педагогічної діяльності; творчу, інноваційну спрямованість педагогічної освіти; виокремлюють результативні характеристики професійно-педагогічної підготовки вчителя.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 12 Трав 2019 18:57 |
Оновлення: | 12 Трав 2019 18:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29395 |
ДСТУ 8302:2015: | Дубасенюк О. А. Методологічні проблеми педагогічної освіти. Професійне становлення особистості: психолого-педагогічний науковий журнал. 2012. № 4. С. 27–35. |