Сидорчук Н. Г. (2019) До питання підготовки докторів філософії на засадах компетентнісного підходу. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 квітня 2019 року, м. Суми). Т. 1. С. 117–121.
Preview
сидорчук_суми.pdf
Завантажити (238kB) | Preview
Анотація
Представлено теоретичні і практичні засади впровадження дисципліни "Професійно-педагогічна компетентність викладача вищого навчального закладу" у навчальний процес докторів філософії
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | підготовка докторів філософії, компетентнісний підхід |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Нінель Герандівна Сидорчук |
Дата подачі: | 15 Трав 2019 11:09 |
Оновлення: | 15 Трав 2019 11:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29403 |
ДСТУ 8302:2015: | Сидорчук Н. Г. До питання підготовки докторів філософії на засадах компетентнісного підходу. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 квітня 2019 року, м. Суми). 2019. Т. 1. С. 117–121. |