Дубасенюк О. А. (2010) Головні аспекти професійного мислення вчителя. Безперервна професійна освіта в контексті європейської інтеграції: теорія, досвід прогноз : зб наук. ст. методолог. семінару, 17 березня 2010 р.. Т. 1. С. 39–45.
Preview
Дубас_головнi_аспекти_21.05.19.pdf
Завантажити (279kB) | Preview
Анотація
Аналізується роль педагогічного мислення у професійній діяльності учасників навчально-виховного процесу, що дозволяє дійти висновку про проблемність, яка виступає системотвірною одиницею аналізу педагогічного мислення та найбільшою мірою характеризує зміст професійного мислення вчителя. Подано умови виявлення проблемності у процесі вирішення педагогічної проблемної ситуації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 22 Трав 2019 06:07 |
Оновлення: | 22 Трав 2019 06:07 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29426 |
ДСТУ 8302:2015: | Дубасенюк О. А. Головні аспекти професійного мислення вчителя. Безперервна професійна освіта в контексті європейської інтеграції: теорія, досвід прогноз : зб наук. ст. методолог. семінару, 17 березня 2010 р.. 2010. Т. 1. С. 39–45. |