Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Головні аспекти професійного мислення вчителя

Дубасенюк О. А. (2010) Головні аспекти професійного мислення вчителя. Безперервна професійна освіта в контексті європейської інтеграції: теорія, досвід прогноз : зб наук. ст. методолог. семінару, 17 березня 2010 р.. Т. 1. С. 39–45.

[thumbnail of Дубас_головнi_аспекти_21.05.19.pdf]
Preview
Текст
Дубас_головнi_аспекти_21.05.19.pdf

Завантажити (279kB) | Preview

Анотація

Аналізується роль педагогічного мислення у професійній діяльності учасників навчально-виховного процесу, що дозволяє дійти висновку про проблемність, яка виступає системотвірною одиницею аналізу педагогічного мислення та найбільшою мірою характеризує зміст професійного мислення вчителя. Подано умови виявлення проблемності у процесі вирішення педагогічної проблемної ситуації.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 22 Трав 2019 06:07
Оновлення: 22 Трав 2019 06:07
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29426
ДСТУ 8302:2015: Дубасенюк О. А. Головні аспекти професійного мислення вчителя. Безперервна професійна освіта в контексті європейської інтеграції: теорія, досвід прогноз : зб наук. ст. методолог. семінару, 17 березня 2010 р.. 2010. Т. 1. С. 39–45.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу