Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Якість дошкільної освіти в Україні: її досягнення та проблеми

Кузнецова Т. М. (2019) Якість дошкільної освіти в Україні: її досягнення та проблеми. Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : Матеріали міжнародного форуму управлінської діяльності (18 – 19 травня 2019 р. м. Тернопіль)... С. 12–27.

[thumbnail of Кузнецова_стаття-2.pdf]
Preview
Текст
Кузнецова_стаття-2.pdf

Завантажити (273kB) | Preview

Анотація

Головним завданням державної освітньої політики в сучасних умовах є забезпечення сучасної якості освіти, в тому числі і дошкільної. Процес реорганізації всієї системи освіти висуває високі вимоги до організації дошкільної освіти, стимулює пошук нових, більш ефективних підходів до оцінки якості дошкільної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 27 Трав 2019 12:53
Оновлення: 27 Трав 2019 12:53
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29438
ДСТУ 8302:2015: Кузнецова Т. М. Якість дошкільної освіти в Україні: її досягнення та проблеми. Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : Матеріали міжнародного форуму управлінської діяльності (18 – 19 травня 2019 р. м. Тернопіль).. 2019.. С. 12–27.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу