Кузнецова Т. М. (2019) Якість дошкільної освіти в Україні: її досягнення та проблеми. Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : Матеріали міжнародного форуму управлінської діяльності (18 – 19 травня 2019 р. м. Тернопіль)... С. 12–27.
Preview
Кузнецова_стаття-2.pdf
Завантажити (273kB) | Preview
Анотація
Головним завданням державної освітньої політики в сучасних умовах є забезпечення сучасної якості освіти, в тому числі і дошкільної. Процес реорганізації всієї системи освіти висуває високі вимоги до організації дошкільної освіти, стимулює пошук нових, більш ефективних підходів до оцінки якості дошкільної освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 27 Трав 2019 12:53 |
Оновлення: | 27 Трав 2019 12:53 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29438 |
ДСТУ 8302:2015: | Кузнецова Т. М. Якість дошкільної освіти в Україні: її досягнення та проблеми. Парадигмальна модель керівника сфери освіти у контексті євроінтеграційних процесів : Матеріали міжнародного форуму управлінської діяльності (18 – 19 травня 2019 р. м. Тернопіль).. 2019.. С. 12–27. |