Заблоцька О. С. (2009) Реалізація компетентнісного підходу у вітчизняній освіті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. С. 58–63.
Preview
12_43.pdf
Завантажити (293kB) | Preview
Анотація
У статті викладено результати дослідження теоретичних та методичних засад реалізації компетентнісного підходу у вітчизняній освіті. Здійснено аналіз опублікованих класифікацій предметних компетенцій з хімії для учнів загальноосвітніх шкіл та студентів вищої екологічної школи. Проведено узагальнення методичних підходів (принципів, технологій, методів, умов, етапів та засобів) до формування компетенцій і моніторингу рівня їх сформованості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 09 Жовт 2009 11:35 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2946 |
ДСТУ 8302:2015: | Заблоцька О. С. Реалізація компетентнісного підходу у вітчизняній освіті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 43. С. 58–63. |