Самойлюкевич І. В. (2009) Структура педагогічної діяльності вчителя іноземної мови в інформаційному суспільстві. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. С. 88–91. ISSN 2076-6173.
Preview
18_43.pdf
Завантажити (269kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано складові інформаційної компетенції вчителя іноземної мови та виділено специфіку видів педагогічної діяльності в умовах інформатизації. Зокрема, окреслено деякі шляхи інтеграції ІКТ до професійної підготовки фахівців у сфері мовної педагогічної освіти, а також проілюстровано прикладами принципи відбору змісту навчання студентів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 09 Жовт 2009 11:43 |
Оновлення: | 06 Жовт 2016 10:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2952 |
ДСТУ 8302:2015: | Самойлюкевич І. В. Структура педагогічної діяльності вчителя іноземної мови в інформаційному суспільстві. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 43. С. 88–91. |