Пінюта І. В. (2009) Застосування принципу когнітивності в процесі підготовки міжкультурних посередників. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 43. С. 138–141.
Preview
29_43.pdf
Завантажити (254kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена розгляду принципу когнітивності, що використовується в процесі підготовки міжкультурних посередників у мовному ВНЗ. Аналіз особливостей пізнання національно-специфічного в культурах, що вивчаються, дозволив представити модель процесу пізнання іноетнічного культурного явища в навчальних умовах. Приклади вправ, представлені в статті, ілюструють застосування принципу когнітивності на заняттях з курсу "Основи міжкультурної комунікації".
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) | 
| Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. | 
| Дата подачі: | 21 Жовт 2009 14:39 | 
| Оновлення: | 14 Серп 2015 22:39 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2972 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Пінюта І. В. Застосування принципу когнітивності в процесі підготовки міжкультурних посередників. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 43. С. 138–141. | 


