Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Наукові та авторські школи в українській педагогічній науці

Бірук Н. П. (2019) Наукові та авторські школи в українській педагогічній науці. Інноваційна педагогіка, 2 (14). С. 13–17. ISSN 2663-6085.

[thumbnail of 4.pdf]
Preview
Текст
4.pdf

Завантажити (212kB) | Preview

Анотація

У статті представлено порівняльний огляд педагогічних феноменів – «наукова школа» та «авторська школа» на основі аналізу праць педагогів із зазначеної проблематики. Відсутність законодавчого підґрунтя у визначенні дефініцій спричинює підміну понять, ускладнює їхню ідентифікацію та викликає суперечки стосовно критеріїв визнання науково-дослідницьких колективів науковими, науково-педагогічними, авторськими, інноваційними чи експериментальними школами. Частіше за все відбувається ототожнення понять саме «наукова школа» та «авторська школа», зумовлене тим, що кожну наукову школу очолює лідер – автор власної розробленої дослідницької концепції, а авторська школа є науковою, оскільки підґрунтям її створення та діяльності слугує науково-дослідницька програма.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: творчість, дослідницька програма, науково-дослідницький колектив, наукова школа, авторська школа, інноваційна школа, експериментальна школа, школа педагогічної майстерності
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 10 Вер 2019 07:01
Оновлення: 10 Вер 2019 07:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29803

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу