Вознюк О. В. (2016) Системно-цільовий аспект холістичної парадигми освіти. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 25. С. 4–10.
Potip_2016_25_3.pdf
Завантажити (378kB) | Preview
Анотація
Еталонною освітньою системою є така система, яка інтегрально-комплексним чином реалізує триєдину мету: формування компетентного фахівця, патріота-громадянина та гармонійної особистості. Таким чином, найбільш повною й довершеною педагогічною моделлю має бути така холістична парадигма, котра забезпечить реалізацію (на теоретико-методологічному та практико-технологічному рівнях) вищезазначених цілей. Це можливо завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Отже, творчість постає наріжною інтегральною метою освіти як системи та суспільного інституту.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | еталонна освітня система, міждисциплінарні дослідження, освітня парадигма, універсальна парадигма розвитку, формування фахівця, патріота та особистості, холістична парадигма освіти. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 07 Лист 2019 16:38 |
Оновлення: | 07 Лист 2019 16:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30016 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В. Системно-цільовий аспект холістичної парадигми освіти. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. 2016. № 25. С. 4–10. |