Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Системно-цільовий аспект холістичної парадигми освіти

Вознюк О. В. (2016) Системно-цільовий аспект холістичної парадигми освіти. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 25. С. 4–10.

[thumbnail of Potip_2016_25_3.pdf]
Preview
Текст
Potip_2016_25_3.pdf

Завантажити (378kB) | Preview

Анотація

Еталонною освітньою системою є така система, яка інтегрально-комплексним чином реалізує триєдину мету: формування компетентного фахівця, патріота-громадянина та гармонійної особистості. Таким чином, найбільш повною й довершеною педагогічною моделлю має бути така холістична парадигма, котра забезпечить реалізацію (на теоретико-методологічному та практико-технологічному рівнях) вищезазначених цілей. Це можливо завдяки формуванню в учнівської молоді здатності до творчої діяльності (активності). Отже, творчість постає наріжною інтегральною метою освіти як системи та суспільного інституту.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: еталонна освітня система, міждисциплінарні дослідження, освітня парадигма, універсальна парадигма розвитку, формування фахівця, патріота та особистості, холістична парадигма освіти.
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 07 Лист 2019 16:38
Оновлення: 07 Лист 2019 16:38
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30016
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Системно-цільовий аспект холістичної парадигми освіти. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка. 2016. № 25. С. 4–10.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу