Гуманкова О. С. (2017) Підготовка майбутніх учителів до використання технології диференційованого навчання на заняттях англійської мови в дошкільних навчальних закладах. International scientific and practical conference "Innovations and modern technology in the educational system: contribution of Poland and Ukraine": Conference Proceedings, May 5-6.. С. 85–88.
Preview
Гуманкова О 1.pdf
Завантажити (198kB) | Preview
Анотація
Євроінтеграція є об'єктивним чинником підвищення уваги до проблеми раннього навчання Іноземних мов. Зазначене обумовлює пошук у сфері техно¬логій навчання, які відповідатимуть віковим особливостям дітей дошкільного віку та дозволять будувати процес навчання іноземної мови на особистісно-орієнтованих засадах.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 11 Лист 2019 15:48 |
Оновлення: | 11 Лист 2019 15:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30106 |
ДСТУ 8302:2015: | Гуманкова О. С. Підготовка майбутніх учителів до використання технології диференційованого навчання на заняттях англійської мови в дошкільних навчальних закладах. International scientific and practical conference "Innovations and modern technology in the educational system: contribution of Poland and Ukraine": Conference Proceedings, May 5-6. 2017.. С. 85–88. |