Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Фактори, що перешкоджають запровадженню практикоорієнтованого навчання іноземної мови, та шляхи їх мінімізації

Щерба Н. С. (2019) Фактори, що перешкоджають запровадженню практикоорієнтованого навчання іноземної мови, та шляхи їх мінімізації. Сучасні педагогіка та психологія: перспективи та пріоритетні напрями наукових досліджень: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції..

[thumbnail of Щерба_тези.pdf]
Preview
Текст
Щерба_тези.pdf

Завантажити (173kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Харчишина
Дата подачі: 12 Лист 2019 08:14
Оновлення: 12 Лист 2019 08:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30117
ДСТУ 8302:2015: Щерба Н. С. Фактори, що перешкоджають запровадженню практикоорієнтованого навчання іноземної мови, та шляхи їх мінімізації. Сучасні педагогіка та психологія: перспективи та пріоритетні напрями наукових досліджень: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. 2019..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу