Щерба Н. С. (2019) Практикоорієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації. "Наукові записки" Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя. Серія "Психолого-педагогічні науки"..
Щерба_стаття ніжин.pdf
Завантажити (275kB) | Preview
Анотація
Основною інновацією сучасної української середньої освіти учнів з інвалідністю є запровадження інклюзивної освіти. На її шляху постає низка перепон, серед яких: неготовність суспільства визнати свою різноманітність позитивним фактором, неготовність учителів адаптувати навчальний процес до можливостей, труднощів і особливих освітніх потреб дітей з інвалідністю та, нарешті, неготовність самих дітей цієї категорії зайняти активну життєву позицію та рухатись до максимально посильної самостійності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Харчишина |
Дата подачі: | 12 Лист 2019 12:01 |
Оновлення: | 12 Лист 2019 12:07 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30145 |
ДСТУ 8302:2015: | Щерба Н. С. Практикоорієнтоване навчання іноземної мови старшокласників з ДЦП: можливості реалізації. "Наукові записки" Ніжинського державного університету ім. М. Гоголя. Серія "Психолого-педагогічні науки". 2019.. |