Семенюк-Іванюк Л. Ю. (2009) Розвиток педагогічного мислення як компонент технології професійної підготовки майбутнього вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. С. 151–155.
Preview
32_44.pdf
Завантажити (319kB) | Preview
Анотація
У технології професійної підготовки студентів виокремлено проблему формування синтетичного типу мислення вчителя (інваріантів педагогічного мислення) як умови забезпечення в майбутньому ефективної педагогічної діяльності і розвитку мислительної сфери учнів початкової школи. Розглядаються варіативний та корекційний характер синтетичного мислення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Жовт 2009 11:48 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3027 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенюк-Іванюк Л. Ю. Розвиток педагогічного мислення як компонент технології професійної підготовки майбутнього вчителя. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 44. С. 151–155. |