Федорова М. А. (2019) Особливості розвитку ігрової компетентності дитини у контексті наступності між дошкільною освітою і початковою школою. Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи.. С. 300–314.
Preview
2019_розділ_монографія.PDF
Завантажити (312kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 21 Лист 2019 08:26 |
Оновлення: | 21 Лист 2019 08:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30272 |
ДСТУ 8302:2015: | Федорова М. А. Особливості розвитку ігрової компетентності дитини у контексті наступності між дошкільною освітою і початковою школою. Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи. 2019.. С. 300–314. |