Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості розвитку ігрової компетентності дитини у контексті наступності між дошкільною освітою і початковою школою

Федорова М. А. (2019) Особливості розвитку ігрової компетентності дитини у контексті наступності між дошкільною освітою і початковою школою. Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи.. С. 300–314.

[thumbnail of 2019_розділ_монографія.PDF]
Preview
pdf
2019_розділ_монографія.PDF

Завантажити (312kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 21 Лист 2019 08:26
Оновлення: 21 Лист 2019 08:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30272
ДСТУ 8302:2015: Федорова М. А. Особливості розвитку ігрової компетентності дитини у контексті наступності між дошкільною освітою і початковою школою. Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи. 2019.. С. 300–314.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу