Калінін В. О. (2007) Використання міні-лекції як форми педагогічної технології "діалог культур" у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Українська полоністика. № 3-4. С. 142–148.
Preview
Kalinin_W.O..pdf
Завантажити (270kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються проблеми формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови у новому культурному контексті. Автором доводиться ефективність дослідження міні-лекцій як форми педагогічної технології "діалог культур" у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 440 не знайдено. |
Дата подачі: | 03 Лист 2009 11:06 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 19:53 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3079 |
ДСТУ 8302:2015: | Калінін В. О. Використання міні-лекції як форми педагогічної технології "діалог культур" у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Українська полоністика. 2007. № 3-4. С. 142–148. |