Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Перспективні напрями підготовки майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності

Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2020) Перспективні напрями підготовки майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (23–24 квітня 2020 року, м. Суми).. Т. 1. С. 217–222.

[thumbnail of Voznyuk_tezykonf.pdf]
Preview
Текст
Voznyuk_tezykonf.pdf

Завантажити (212kB) | Preview

Анотація

Сучасна українська освіта характеризується зміною пріоритетів у змісті навчання і виховання. Ці зміни обумовлені новим соціальним запитом і, відповідно, передбачають модернізацію цілей, змісту і результатів навчання, в центрі яких знаходиться особистість, здатна до творчості, мобільна, відповідальна за свою діяльність, мотивована до безперервної освіти і самовдосконалення. Зміна ролі освіти в суспільстві привела до поширення інноваційних процесів у вищій та середній її ланках. Замість соціально пасивної, репродуктивної, керованої традиційними схемами, освіта набуває характеру соціально активної, творчої, спрямованої на розвиток творчої особистості майбутнього фахівця.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 16 Трав 2020 10:54
Оновлення: 16 Трав 2020 10:54
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31082
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. Перспективні напрями підготовки майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (23–24 квітня 2020 року, м. Суми).. 2020. Т. 1. С. 217–222.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу