Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. (2020) Перспективні напрями підготовки майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (23–24 квітня 2020 року, м. Суми).. Т. 1. С. 217–222.
Voznyuk_tezykonf.pdf
Завантажити (212kB) | Preview
Анотація
Сучасна українська освіта характеризується зміною пріоритетів у змісті навчання і виховання. Ці зміни обумовлені новим соціальним запитом і, відповідно, передбачають модернізацію цілей, змісту і результатів навчання, в центрі яких знаходиться особистість, здатна до творчості, мобільна, відповідальна за свою діяльність, мотивована до безперервної освіти і самовдосконалення. Зміна ролі освіти в суспільстві привела до поширення інноваційних процесів у вищій та середній її ланках. Замість соціально пасивної, репродуктивної, керованої традиційними схемами, освіта набуває характеру соціально активної, творчої, спрямованої на розвиток творчої особистості майбутнього фахівця.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 16 Трав 2020 10:54 |
Оновлення: | 16 Трав 2020 10:54 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31082 |
ДСТУ 8302:2015: | Вознюк О. В., Дубасенюк О. А. Перспективні напрями підготовки майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (23–24 квітня 2020 року, м. Суми).. 2020. Т. 1. С. 217–222. |