Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Нейропедагогіка – потужний ресурс освіти дорослих

Вознюк О. В. (2019) Нейропедагогіка – потужний ресурс освіти дорослих. Андрагогічний вісник. № 10. С. 19–27.

[thumbnail of Вознюк andrag_visnyl_10_2019_2020 последнее_.pdf]
Preview
Текст
Вознюк andrag_visnyl_10_2019_2020 последнее_.pdf

Завантажити (296kB) | Preview

Анотація

Окреслюється основи нейропедагогіки як потужного ресурсу освіти дорослих. Зазначається, що педагогіка дедалі частіше починає використовувати ресурси психології, коли, по суті, ці дві предметні області починають сполучатися, формуючи єдину психопедагогічну науки. При цьому перетворення педагогіки на психопедагогіку зумовлюється й бурхливим розвитком інклюзивної парадигми сучасної освітньої галузі, яка передбачає поширення принципів спеціальної педагогіки серед педагогічних працівників, які дедалі більше починають взаємодіяти с з дітьми з особливими потребами, а також з їх батьками. У контексті психопедагогіки можна говорити про інноваційний напрям педагогічної теорії і практики – нейронавчання, або нейропедагогіку – прикладну нейронауку, яка використовує знання когнітивної неврології, диференціальної психофізіології, нейропсихології, дані про мозкову організації процесів оволодіння різними видами навчального матеріалу та ін.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 08 Черв 2020 14:36
Оновлення: 08 Черв 2020 14:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31149
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Нейропедагогіка – потужний ресурс освіти дорослих. Андрагогічний вісник. 2019. № 10. С. 19–27.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу