Єремеєва В. М. (2003) Експериментальна програма перевірки ефективності впровадження педагогічної технології підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 40–42.
Preview
03evminu.pdf
Завантажити (125kB) | Preview
Анотація
У статті представлена програма експериментальної роботи щодо вивчення сучасного стану проблеми індивідуалізації навчання вчителями загальноосвітніх шкіл та рівня підготовленості до цього виду діяльності студентів вищих педагогічних закладів освіти до і після впровадження педагогічної технології підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
| Користувач: | Н.М. Костючек |
| Дата подачі: | 08 Груд 2008 16:02 |
| Оновлення: | 14 Серп 2015 22:02 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/321 |
| ДСТУ 8302:2015: | Єремеєва В. М. Експериментальна програма перевірки ефективності впровадження педагогічної технології підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів. Вісник Житомирського педагогічного університету. 2003. № 11. С. 40–42. |


