Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Фрактальне моделювання системи компетентностей сучасного вчителя

Вознюк О. В. (2021) Фрактальне моделювання системи компетентностей сучасного вчителя. Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції (онлайн), 14 травня 2021 р. – Житомир.. С. 37–41.

[thumbnail of Вознюк Компетенция Житомир_2021 коротко.pdf]
Preview
Текст
Вознюк Компетенция Житомир_2021 коротко.pdf

Завантажити (556kB) | Preview

Анотація

Сучасні події (глобалізаційні процеси, лавиноподібне поширення різнобічної інформації, швидке старіння виробничих технологій, технологічних і наукових знань, поширення міждисциплінарних досліджень), що відбуваються у світі та Україні, актуалізують докорінну зміну освітньої парадигми, яка має орієнтуватися на міждисциплінарне знання, що базується на засадах інтеграції та фундаменталізації.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 14 Трав 2021 10:39
Оновлення: 14 Трав 2021 10:39
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32636
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Фрактальне моделювання системи компетентностей сучасного вчителя. Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції (онлайн), 14 травня 2021 р. – Житомир. 2021.. С. 37–41.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу