Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психосемантичний аналіз зв’язку рефлексії з розвитком самооцінки першокласників

Загурська І. С. (2005) Психосемантичний аналіз зв’язку рефлексії з розвитком самооцінки першокласників. Вісник Харківського університету. Серія психологія: Збірник наукових праць. № 33 (6. С. 39–44.

Анотація

В статье рассматривается проблема исследования связи рефлексии с развитием самооценки первоклассников, которые обучаются по системах традиционного и развивающего обучения, с помощью психосемантических методов.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: рефлексія, самооцінка, молодший шкільний вік
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач: Користувачі 475 не знайдено.
Дата подачі: 05 Лист 2009 09:56
Оновлення: 14 Серп 2015 20:16
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3288
ДСТУ 8302:2015: Загурська І. С. Психосемантичний аналіз зв’язку рефлексії з розвитком самооцінки першокласників. Вісник Харківського університету. Серія психологія: Збірник наукових праць. 2005. № 33 (6. С. 39–44.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу