Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Перспективи використання системи маркетингових комунікацій на ринку освітніх послуг

Пойта І. О. (2016) Перспективи використання системи маркетингових комунікацій на ринку освітніх послуг. Інше. Державний університет «Житомирська політехніка».

[thumbnail of Пойта _розділ монографії ЖДТУ_ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ.pdf]
Preview
Текст
Пойта _розділ монографії ЖДТУ_ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА РИНКУ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ.pdf

Завантажити (234kB) | Preview
Тип ресурсу: Звіт (Інше)
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 24 Вер 2021 12:30
Оновлення: 24 Вер 2021 12:30
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33225

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу