Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теорія та методика навчання біології

Романюк Р. К., Киричук Г. Є., Константиненко Л. А., Павлюченко О. В., Шевчук С. Ю. (2021) Теорія та методика навчання біології. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Теорія та методика навчання природничих наук (1).

[thumbnail of Збірник_№ 1_2021-7-18.pdf]
Preview
Текст
Збірник_№ 1_2021-7-18.pdf

Завантажити (587kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано потребу в упровадженні технології кейс-
навчання в закладах вищої освіти у зв’язку орієнтацією освіти на формування
компетентностей, умінь і навичок розумової і практичної діяльності, на
розвиток здатності до навчання протягом життя, обробки величезного
потоку інформації, здатності критично мислити, вибирати оптимальне
рішення в різних ситуаціях. Описано методики застосування кейс-технології
при підготовці здобувачів освіти спеціальності «Біологія», а також при
викладанні дисциплін фундаментальної підготовки майбутніх вчителів
предметів природничого циклу. Проаналізовано і узагальнено структуру кейс-
технології, яка включає в себе: 1) ситуацію-випадок; 2) завдання для роботи з
кейсом; 3) інформаційний матеріал додатків (наукові статті, методичні
рекомендації, Інтернет-ресурси, ілюстративний матеріал, перелік додаткових
джерел інформації тощо). Виокремлено такі етапи роботи під час кейс-
навчання: 1) опис ситуації, ознайомлення з матеріалами кейсу; 2) робота над
кейсом в малих групах; 3) презентація та експертиза результатів роботи
малих груп; 4) завершення роботи над кейсом, дискусія, вибір варіантів
вирішення проблеми, рефлексія спільної діяльності.
Наведено приклади завдань для кейс-навчання під час вивчення
методичних дисциплін, спрямованих на підготовку майбутніх учителів
предметів природничого циклу та ситуаційні задачі, котрі ефективно
застосовувати при вивчення фахових біологічних дисциплін (біохімії, гістології,
фізіології тварин і людини, паразитології, мікробіології з основами вірусології,
лабораторних досліджень та ін.).

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Дата подачі: 13 Груд 2021 07:18
Оновлення: 13 Груд 2021 10:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33485

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу