Дубасенюк О. А., Мороз М. О. (2021) Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів у закладах вищої освіти. Нові технології навчання. № 95. С. 48–56. ISSN 2710-3560.
Дубасенюк.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
У статті досліджено проблему формування професійної компетентності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки в закладах вищої освіти. Доведено, що практична діяльність майбутнього вчителя передбачає використання досягнень психолого-педагогічної науки та педагогічного досвіду, а формування професійної компетентності майбутніх фахівців має бути спрямованим на підготовку конкурентоспроможних на ринку праці випускників, здатних до успішної професійної діяльності на рівні національних та світових стандартів, вирішення пізнавальних, комунікативних, організаційних, моральних та інших завдань, спроможних до постійного професійного зростання, професійної мобільності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 16 Лют 2022 21:12 |
Оновлення: | 16 Лют 2022 21:12 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33795 |
ДСТУ 8302:2015: | Дубасенюк О. А., Мороз М. О. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів у закладах вищої освіти. Нові технології навчання. 2021. № 95. С. 48–56. |