Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів у закладах вищої освіти

Дубасенюк О. А., Мороз М. О. (2021) Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів у закладах вищої освіти. Нові технології навчання. № 95. С. 48–56. ISSN 2710-3560.

[thumbnail of Дубасенюк.pdf]
Preview
Текст
Дубасенюк.pdf

Завантажити (1MB) | Preview

Анотація

У статті досліджено проблему формування професійної компетентності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки в закладах вищої освіти. Доведено, що практична діяльність майбутнього вчителя передбачає використання досягнень психолого-педагогічної науки та педагогічного досвіду, а формування професійної компетентності майбутніх фахівців має бути спрямованим на підготовку конкурентоспроможних на ринку праці випускників, здатних до успішної професійної діяльності на рівні національних та світових стандартів, вирішення пізнавальних, комунікативних, організаційних, моральних та інших завдань, спроможних до постійного професійного зростання, професійної мобільності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 16 Лют 2022 21:12
Оновлення: 16 Лют 2022 21:12
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33795
ДСТУ 8302:2015: Дубасенюк О. А., Мороз М. О. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх учителів у закладах вищої освіти. Нові технології навчання. 2021. № 95. С. 48–56.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу