Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Цифрова компетентність майбутнього учителя як чинник забезпечення якості педагогічної діяльності

Павленко В. В., Петровська О. Ю. (2022) Цифрова компетентність майбутнього учителя як чинник забезпечення якості педагогічної діяльності. Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищох освіти. № 2. С. 633–640. ISSN 2786-5487.

[thumbnail of Павленко В..pdf]
Preview
Текст
Павленко В..pdf

Завантажити (239kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто шляхи удосконалення цифрової
компетентності майбутнього вчителя для забезпечення якості педагогічної
освіти. Виділено рівні цифрової підготовки та шляхи формування.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: цифрова компетентність, інформаційна грамотність, комп'ютерна грамотність, комунікативна грамотність, медіаграмотність.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Віта Віталіївна Павленко
Дата подачі: 03 Лип 2022 16:29
Оновлення: 03 Лип 2022 16:29
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34311
ДСТУ 8302:2015: Павленко В. В., Петровська О. Ю. Цифрова компетентність майбутнього учителя як чинник забезпечення якості педагогічної діяльності. Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищох освіти. 2022. № 2. С. 633–640.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу