Павленко В. В., Петровська О. Ю. (2022) Цифрова компетентність майбутнього учителя як чинник забезпечення якості педагогічної діяльності. Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищох освіти. № 2. С. 633–640. ISSN 2786-5487.
Preview
Павленко В..pdf
Завантажити (239kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто шляхи удосконалення цифрової
компетентності майбутнього вчителя для забезпечення якості педагогічної
освіти. Виділено рівні цифрової підготовки та шляхи формування.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | цифрова компетентність, інформаційна грамотність, комп'ютерна грамотність, комунікативна грамотність, медіаграмотність. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Віта Віталіївна Павленко |
Дата подачі: | 03 Лип 2022 16:29 |
Оновлення: | 03 Лип 2022 16:29 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34311 |
ДСТУ 8302:2015: | Павленко В. В., Петровська О. Ю. Цифрова компетентність майбутнього учителя як чинник забезпечення якості педагогічної діяльності. Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищох освіти. 2022. № 2. С. 633–640. |