Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Лінгвопрагматичні характеристики гасла в комерційній інтернет рекламі

Кошелюк К. С. (2022) Лінгвопрагматичні характеристики гасла в комерційній інтернет рекламі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). С. 130–134.

[thumbnail of К. С. Кошелюк ЛІНГВОПРАГМАТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ГАСЛА В КОМЕРЦІЙНІЙ ІНТЕРНЕТ РЕКЛАМІ.pdf]
Preview
Текст
К. С. Кошелюк ЛІНГВОПРАГМАТИЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ГАСЛА В КОМЕРЦІЙНІЙ ІНТЕРНЕТ РЕКЛАМІ.pdf

Завантажити (548kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PA Класична філологія
P Мова та література > PE Англійська мова
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Харчишина
Дата подачі: 09 Груд 2022 12:56
Оновлення: 09 Груд 2022 13:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35356

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу