Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Сутність і цілі навчання вивчаючого читання учнів старшої школи за підходом content and language integrated learning

Партика Т. В. (2022) Сутність і цілі навчання вивчаючого читання учнів старшої школи за підходом content and language integrated learning. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). С. 212–214.

[thumbnail of Т. В. Партика СУТНІСТЬ І ЦІЛІ НАВЧАННЯ ВИВЧАЮЧОГО ЧИТАННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ЗА ПІДХОДОМ CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING.pdf]
Preview
Текст
Т. В. Партика СУТНІСТЬ І ЦІЛІ НАВЧАННЯ ВИВЧАЮЧОГО ЧИТАННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ЗА ПІДХОДОМ CONTENT AND LANGUAGE INTEGRATED LEARNING.pdf

Завантажити (541kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Харчишина
Дата подачі: 09 Груд 2022 14:02
Оновлення: 09 Груд 2022 14:05
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35371

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу