Ткачук Ю. О. (2022) Впровадження та ефективність методу проблемних ситуацій на уроках іноземної мови у старшій школі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт. № XV. С. 280–285.
Preview
Ю. О. Ткачук ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ МЕТОДУ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ.pdf
Завантажити (559kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Юлія Харчишина |
Дата подачі: | 09 Груд 2022 14:03 |
Оновлення: | 09 Груд 2022 14:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35374 |
ДСТУ 8302:2015: | Ткачук Ю. О. Впровадження та ефективність методу проблемних ситуацій на уроках іноземної мови у старшій школі. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт. 2022. № XV. С. 280–285. |