Жирська Г. Я., Фонарюк О. В., Чуб К. Ф. (2022) Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх учителів до дистанційного навчання учнів природничо-математичних дисциплін. Наукові інновації та передові технології. № 11(13). С. 297–310. ISSN 2786-5274.
Preview
№ 11 (13) 2022.pdf
Завантажити (355kB) | Preview
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Олена Василівна Фонарюк |
Дата подачі: | 11 Січ 2023 10:23 |
Оновлення: | 11 Січ 2023 10:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35798 |
ДСТУ 8302:2015: | Жирська Г. Я., Фонарюк О. В., Чуб К. Ф. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх учителів до дистанційного навчання учнів природничо-математичних дисциплін. Наукові інновації та передові технології. 2022. № 11(13). С. 297–310. |