Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на середньому етапі загальноосвітньої школи в опорі на теорію домінуючих здібностей

Волкова О. О. (2004) Теоретичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на середньому етапі загальноосвітньої школи в опорі на теорію домінуючих здібностей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 73–79.

[thumbnail of 04vootdz.pdf]
Preview
PDF
04vootdz.pdf

Завантажити (155kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються дидактичні, психологічні та лінгвістичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на середньому етапі загальноосвітньої школи в опорі на теорію домінуючих здібностей. Враховуючи предметно-змістовний план іншомовного діалогічного спілкування, автор виділяє два види діалогу, властиві різним сферам спілкування, і дає їх методично релевантну характеристику. З огляду на теорію домінуючих здібностей проведено відбір опор для ефективного навчання діалогічного мовлення в основній школі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: О.В. Роговченко
Дата подачі: 08 Груд 2008 15:00
Оновлення: 14 Серп 2015 13:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/366
ДСТУ 8302:2015: Волкова О. О. Теоретичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на середньому етапі загальноосвітньої школи в опорі на теорію домінуючих здібностей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 19. С. 73–79.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу