Волкова О. О. (2004) Теоретичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на середньому етапі загальноосвітньої школи в опорі на теорію домінуючих здібностей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 19. С. 73–79.
04vootdz.pdf
Завантажити (155kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються дидактичні, психологічні та лінгвістичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на середньому етапі загальноосвітньої школи в опорі на теорію домінуючих здібностей. Враховуючи предметно-змістовний план іншомовного діалогічного спілкування, автор виділяє два види діалогу, властиві різним сферам спілкування, і дає їх методично релевантну характеристику. З огляду на теорію домінуючих здібностей проведено відбір опор для ефективного навчання діалогічного мовлення в основній школі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | О.В. Роговченко |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 15:00 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 13:59 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/366 |
ДСТУ 8302:2015: | Волкова О. О. Теоретичні передумови формування діалогічної мовленнєвої компетенції на середньому етапі загальноосвітньої школи в опорі на теорію домінуючих здібностей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 19. С. 73–79. |