Спірін О. М. (2005) Характерні вимоги до цілей та змісту кредитної освітньої технології. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 125–129.
Preview
05somkot.pdf
Завантажити (152kB) | Preview
Анотація
Розглянуто окремі вимоги до впровадження кредитних освітніх систем, а саме характерні дидактичні вимоги до цілей та змісту кредитно-модульної технології організації навчального процесу. Наведено загальні вимоги щодо змісту і структурованості навчального матеріалу, ролі та основних функцій викладача, врахування індивідуальних особливостей слухачів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 15 Груд 2009 11:16 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:55 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3743 |
ДСТУ 8302:2015: | Спірін О. М. Характерні вимоги до цілей та змісту кредитної освітньої технології. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2005. № 24. С. 125–129. |