Володіна Н. В., Дубінець І. В. (2000) Професійно-педагогічна спрямованість як шлях підвищення якості підготовки вчителя у педвузі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 6. С. 18–20.
Preview
8369CFCD.pdf
Завантажити (111kB) | Preview
Анотація
Аналізується категорія спрямованості як характеристика професійно-педагогічної підготовки вчителя. Розглядаються шляхи формування професійно-педагогічної спрямованості студентів педагогічного навчального закладу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | О.В. Дьомкіна |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 15:01 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 13:59 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/376 |
ДСТУ 8302:2015: | Володіна Н. В., Дубінець І. В. Професійно-педагогічна спрямованість як шлях підвищення якості підготовки вчителя у педвузі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2000. № 6. С. 18–20. |