Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Модель використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень

Спірін О. М., Вакалюк Т. А., Олексюк В. П., Іванова С. М., Мінтій І. С., Кільченко А. В. (2023) Модель використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень. Open educational e-environment of modern University (14). С. 50–62. ISSN 2414-0325. DOI: 10.28925/2414-0325.2023.145

[thumbnail of katerinaosm,+G_446-Текст+статті-2707-1-15-20230321.pdf]
Preview
pdf
katerinaosm,+G_446-Текст+статті-2707-1-15-20230321.pdf

Завантажити (719kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інформаційно-цифрові технології; результативність педагогічних досліджень; оцінювання результативності педагогічних досліджень; модель; критерії оцінювання результативності педагогічних досліджень
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Яценко Оксана Іванівна
Дата подачі: 19 Жовт 2023 10:38
Оновлення: 19 Жовт 2023 10:41
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38130

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу