Вірковський А. П. (1999) Про реалізацію діалогічного принципу в гуманізації освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 4. С. 27–29.
Preview
99vappgo.pdf
Завантажити (110kB) | Preview
Анотація
Викладено аналіз сучасних філософських та педагогічних гуманістичних концепцій за допомогою їх співставлення, порівняння, синтетичного взаємопроникнення. Конструюється новий підхід до гуманістичної педагогіки - антропосоціальний гуманізм.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Л.М. Веселовська |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 14:09 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:09 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/382 |
ДСТУ 8302:2015: | Вірковський А. П. Про реалізацію діалогічного принципу в гуманізації освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 1999. № 4. С. 27–29. |