Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Інноваційні технології в закладі вищої освіти

Вербівський Д. С. (2023) Інноваційні технології в закладі вищої освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». № 53. С. 30–33. ISSN 2524-0609.

[thumbnail of visnyk_2(53)_2023-30-33.pdf]
Preview
Текст
visnyk_2(53)_2023-30-33.pdf

Завантажити (550kB) | Preview

Анотація

Мета статті ‒ визначити сутність поняття «інновації», проведено комплексний аналіз сучасних
інноваційних освітніх технологій, що використовуються для підвищення якості освіти, розглянути законодавчу базу в галузі освіти та у сфері інноваційної діяльності. Методи дослідження: аналіз наукової літератури,
систематизація та узагальнення дослідницьких матеріалів, що дозволи виявити стан проблеми застосування
інноваційних технологій в сучасному освітньому процесі; педагогічне спостереження та систематизація з метою отримання результатів дослідження щодо активного запровадження інноваційних педагогічних технологій, методів та прийомів у системі вищої освіти. Наведено класифікацію інновацій. Показано роль інновацій
у сфері освіти у розвитку економіки. Розглянуто сучасні освітні та педагогічні технології. Показано основні
напрямки впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у сферу освіти. Проаналізовано інноваційні методи та освітні технології: електронне навчання, блокчейн, технології інтерактивного навчання, VR,
технології доповненої реальності, мультимедійні технології.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Дмитрій Сергійович Вербівський
Дата подачі: 30 Жовт 2023 16:08
Оновлення: 30 Жовт 2023 16:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38206
ДСТУ 8302:2015: Вербівський Д. С. Інноваційні технології в закладі вищої освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». 2023. № 53. С. 30–33.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу