Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Дидактичний потенціал цифрових технологій для гейміфікації освітнього процесу

Сікора Я. Б. (2024) Дидактичний потенціал цифрових технологій для гейміфікації освітнього процесу. In: VІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці», 16-17 листопада 2023 р., м. Житомир. С. 132–135.

[thumbnail of макет_23_результат1-133-136.pdf]
Preview
Текст
макет_23_результат1-133-136.pdf

Завантажити (399kB) | Preview
Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Плакат)
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Ярослава Богданівна Сікора
Дата подачі: 29 Січ 2024 18:47
Оновлення: 29 Січ 2024 18:54
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38902

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу