Басюк Н. А. (2024) Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до соціально-емоційного навчання молодших школярів. Нова українська школа: результати та перспективи: зб. матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 21 грудня 2023 року.. С. 110–113.
Preview
Маріуполь тези.pdf
Завантажити (340kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито передумови виникнення поняття "соціально-емоційне навчання", його особливості як провідного напряму освітньої політики США. Описується досвід Житомирського державного університету імені Івана Франка щодо підготовки майбутніх вчителів початкової школи до соціально-емоційного навчання учнів 1-ої ланки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | соціально-емоційне навчання, майбутній вчитель початкової школи, професійна підготовка. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Дата подачі: | 12 Лют 2024 11:38 |
Оновлення: | 12 Лют 2024 11:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38972 |
ДСТУ 8302:2015: | Басюк Н. А. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до соціально-емоційного навчання молодших школярів. Нова українська школа: результати та перспективи: зб. матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 21 грудня 2023 року. 2024.. С. 110–113. |